varldensfegasteforskningsplan.blogg.se

Nils och Jonatan gör saker andra gjort tidigare, men utan egen vinkling. Välkommen!

Rasism=inte ok!

Publicerad 2013-05-27 11:33:53 i Allmänt,

När vi sitter och skriver på vår forskningsplan så kommer vi ofta i kontakt med något jag verkligen avskyr- Rasism. Jag blir så arg när jag tänker på det. Hur kan människor anse att människor är av olika värde på grund av hudfärg och/eller kulturella skillnader? Jag tror att det ligger i någon slags rädsla för det okända. Om vi bara försöker lära oss mer om och AV varandra, så kan vi få bukt med vår tids största epidemi som kallas för främlingsfientlighet. TILLSAMMANS ÄR VI STARKA!

Kommentarer

Postat av: Sven Andersson

Publicerad 2013-05-27 11:40:08

Asså ja e inte rasist, men är inte alla våra samhällsproblem på grund av invandrare? Kolla bara på alla miljarder dom får i bidrag för att kasta sten, bränna bilar och ha våldtäckt på våra svenska tjejer.

/Sven Andersson, Grästorp

Postat av: Peter Lundström

Publicerad 2013-05-27 11:47:03

ja spyr på såna som ni!! Sverige är i krig mot mångkultiralismen och ni är förräddare! Akta er...

/Peter Lundström, Landskrona

Postat av: en som håller med

Publicerad 2013-05-27 13:08:21

Jag vill bara säga att jag inte heller tycker rasism är ok. I alla fall inte när nån blir ledsen.

Postat av: varldensfegasteforskningsplan

Publicerad 2013-05-27 13:56:38

Jag förstår inte hur ni kan hålla på och klanka ner på invandrare sådär, förstår ni inte att vi är alla systrar och bröder?

// Bloggen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela