varldensfegasteforskningsplan.blogg.se

Nils och Jonatan gör saker andra gjort tidigare, men utan egen vinkling. Välkommen!

Rökning = inte okej!

Publicerad 2013-05-30 13:25:28 i Allmänt,

Något vi inte förstår är varför man röker. Dels skadar man ju sig själv och förkortar sitt liv med upp till 40 %, dels kan man skada andra genom andrahandsrökning. Visste ni att den fjärde vanligaste orsaken till cancer är andrahandsrökning?

Säg JA till ett långt, lyckligt och hälsosamt liv utan jobbiga sjukdomar, säg NEJ till rökning!

Nedan är en bild på friska lungor jämfört med sjuka, inte så svårt att gissa vilka lungor som är vilka?

Kommentarer

Postat av: Nybro-Matte

Publicerad 2013-05-30 13:35:52

Jag röker om jag vill, skiter väl i om någon annan får cancer! Skit i det bara så lever du längre!!

Svar: Det är just det man inte gör! Om alla bara ignorerar problemet kommer det att kvarstå och därmed kommer människor fortsätta att drabbas (läs: få cancer) av andra rökare!Mvh, bloggen
None None

Postat av: Nybro-Matte

Publicerad 2013-05-30 13:43:25

Jag bryr mig fan inte om någon annan får cancer så länge jag inte får det så är jag nöjd! Den enda som jag bryr mig om är mig själv!!! Palla bry sig om alla andra!

Svar: Hej igen, Matte!Vi tycker att det är tråkigt att du inte bryr dig om andra människor, men du har såklart rätt till din egen åsikt. Mvh, bloggen
None None

Postat av: Nybro-Matte

Publicerad 2013-05-30 14:07:18

Fack allas åsikter, ingen skall få tycka något! DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ ALLA!!!!

Svar: Hej Matte! Vi här på bloggen håller inte riktigt med dig då vi tycker om yttrandefrihet. Du har förvisso rätt i att alla kommer dö en dag, det får vi ge dig. Vi tycker även om en saklig diskssion och vi är tacksamma om du i framtiden kunde vara lite mer konstruktiv. Tack på förhand, Bloggen.
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela